Uctili si zákazníkov i obchodných partnerov. Spoločnosť TANEX Trnava, výhradný predajca vozidiel značiek MAZDA, FIAT a FIAT Professional pre trnavský región, v piatok zorganizovala akciu pre svojich klientov pri príležitosti uvedenie nového modelu Mazdy MX-5 na trh.
TANEX predstavil klientom novú Mazdu MX-5 na štýlovej párty
Celý článok z tejto udalosti nájdete tu http://www.trnavskyhlas.sk/c/18963-tanex-predstavil-klientom-novu-mazdu-mx-5-na-stylovej-party.htm
Náladu spestrili aj odľahčené zostrihy najdôležitejších udalostí, ktoré lemovali život MX-5.
O náladu sa postarali speváckym vystúpením Petra Blesáková a moderátorskými vstupmi Martin Chyno Chynoranský.
Hostia mohli ochutnať kvalitné vína, využiť bohatú ponuku cateringu a stráviť príjemný čas pri debatách, drinku a zapadajúcom slnku.
Párty vyvrcholila vyhodnotením súťaže o MX-5 na víkend. Jej víťazkou sa v losovaní stala Zuzana Hargašová.
Návštevníci akcií mohli tipovať, koľko vozidiel MX-5 vyrobili do konca roka 2015 vo svete. Najpresnejší tip dal napokon klient v Komárne, ktorý tak získal toto vozidlo na celé leto.
Pre zaujímavosť, presné číslo je 959 121. Aj z tejto cifry je vidno, že zápis v Guinessovej knihe rekordov roadsteru právom patrí.
Takto sa menila: Generácie MX-5 na jednom mieste.
Vladimír Tanečka: Zákazník musí byť na prvom mieste
Hostiteľom trnavského galavečera boli majiteľ TANEX-u Vladimír Tanečka s manželkou Erikou, obchodnou riaditeľkou spoločnosti. Firma má na trhu významné postavenie, veď tento rok oslavuje už 25. výročie založenia. "Chceli sme si aj touto cestou uctiť našich zákazníkov a obchodných partnerov, zároveň sme sa s klientmi chceli stretnúť osobne aj pri neformálnej príležitosti," vraví Vladimír Tanečka.
Nový showroom ste vybudovali za 90 dní. To je veľmi rýchle tempo...
- Boli to hektické časy, ale mali sme to veľmi dobre zorganizované, angažovali sme šikovný tím ľudí na čele s Tiborom Ondruškom a architektom Petrom Mazúrom. Showroom podľa najnovších štandardov Mazdy bol postavený za 90 dní. Veríme, že sa u nás ľudia cítia príjemne.
Vladimír Tanečka (v sivom s mikrofónom) sa prihovára hosťom akcie.
Prvý model Mazdy MX-5 vyrobili v roku 1989. Ako si spomínate na váš život v tomto čase?
- Pracoval som v štátnom podniku. Keď prišla prelomová jeseň, taktiež som chodil na námestie štrngať s kľúčmi. Zmenu pomerov, ktorá nastala v revolučnom roku, som uvítal.
Evidovali ste už vtedy, že vo svete vyšiel model MX-5?
- Poviem pravdu, že nie. Mazdu som začal výraznejšie sledovať okolo roku 2000, keď mi bolo prvýkrát ponúknuté dílerstvo tejto značky. Nakoľko krátko pred touto ponukou sme dostavali nový showroom FIAT, nebol priestor na novú značku. A tak sme TANEX Trnava s Mazdou spojili až na konci roku 2015.
Čo rozhodlo tentoraz v prospech Mazdy?
- Chceli sme našu firmu posunúť ďalej. Dostali sme informáciu, že sa vytvorila diera na trhu a Mazda zháňa nového dílera pre Trnavu a okolitý región. Dali sme dokopy víziu rozvoja a zrejme sme ňou zaujali, pretože z výberu niekoľkých uchádzačov sme vyšli víťazne.
Priestor bol aj na neformálne debaty pri dobrom jedle či nápojoch.
Ktoré vozidlo z ponuky Mazdy je vášmu vkusu najbližšie?
- Páčia sa mi všetky, ide o kvalitné automobily, či už po dizajnovej alebo technickej stránke. Najbližšia mi ale je asi Mazda 6, veľmi mi však imponuje aj CX-5.
Na vašu akciu spojenú s uvedením Mazdy MX-5 a prezentáciou nového showroomu prišlo zhruba dvesto ľudí. S kým ste si nenechali ujsť možnosť dôverne podebatovať?
- Prišlo veľa klientov, medzi ktorými mám aj osobných priateľov. Tešil som sa zo stretnutia s každým naším klientom, ktorí zavítali na akciu. Mrzí ma však, že za ten jeden večer som sa nestihol venovať každému toľko koľko času, ako by som si predstavoval.
Čo možno čakať do najbližšej budúcnosti od firmy TANEX Trnava?
- Spoločnosť prešla viacerými zmenami. Urobili sme si interný audit, angažovali kvalitných ľudí a investovali do technického vybavenia. Naším cieľom je ďalej skvalitňovať služby, správať sa proklientsky, zákazník musí byť u nás na prvom mieste. Stavebne aj interiérovo sme pozdvihli naše dílerstvá. Hlavne sme ale veľa investovali do najmodernejších technológií v servise, aby sme poskytovali čo najlepšiu diagnostiku a ľuďom sa poriadne starali o vozový park. To je naša priorita. Predajom vozidla sa náš vzťah so zákazníkom a jeho automobilom len začína. Pracovať chceme naďalej na zdokonaľovaní záručných a pozáručných služieb.